Lugemiskokkuvõte 2014. aastast

2013. aastal olin kuidagi hullunud ja lugesin ebanormaalselt palju lasteraamatuid. Otsustasin, et 2014. aastal teen eriti läbimõeldud valikuid,  rõhun kvaliteedile, mitte kvantiteedile ning üritan lõpetada pooleliolevaid raamatuid. Selle tulemusel lugesin umbes kolm korda vähem raamatuid kui tunamullu, aga seda see kvaliteedile rõhumine vist tähendabki.

Aasta ilukirjanduslik elamus: Michel Houellebecq "Kaart ja territoorium", aga mitte oma suurepärasuse tõttu (sest seda see eriti ei olnud), vaid see oli üks väheseid arvestatavaid ilukirjanduslikke teoseid, mida ma lugesin. Ma ei saanud sellest teosest eriti mõtteainet, aga lugemine läks lahedalt ja tempokalt.
Raamat, millest ma kõige rohkem teistele rääkisin: Tyler Hamiltoni ja Daniel Coyle'i "The Secret Race" dopingust rattaspordis. Valdkond, millest ma mitte midagi ei teadnud, aga mis lugedes väga põnevaks osutus. Napilt teise koha saab selles kategoorias Meg Lukens Noonani "The Coat Route". 
Huvitavaim elulooraamat: Tuula-Liina Varise "Kilpkonn ja õlgmarssal" Pentti Saarikoski elust ja loomingust ning tolleaegsest soome kultuurielust. 
Silmirõõmustavaim lasteraamat: Indrek Koffi kirjutatud ja Marja-Liisa Platsi illustreeritud "Koju". Marja-Liisa Platsi illukad panevad mul vahel lausa südame värisema, no on kohe sellise liigutava meeleoluga teised. Kusjuures nägin Pikal tänaval lastekirjanduse keskuses müügil postkaarte, mil olid pildid sellestsamast raamatust. 
Mõtlemapanevaima sisuga lasteraamat: Ulf Nilssoni "Vanaema raha". Mida mõtleb laps, kui vanaemal ühel päeval enam peas kõik korras pole?

Postita kommentaar

0 Kommentaarid